האתר מיועד לצפייה אנכית.
אנא סובב את הטלפון.
סטודיו לעיצוב משה ליברמן
תובל 22, רמת גן
ליצירת קשר ב - whatsapp
טל': 03-6122061
דוא"ל': info@design-studio .co.il

לב-יםעיצוב אתר סחר, איפיון ופיתוח

תמונה מיצגת לאתר לב ים

לב-ים הינה חווה לגידול דגים. במסגרת הרחבת פעילויות חוות גידול לב-ים, החברה מפעילה רשת חנויות ״לב ים מרקט״. אתר לב ים, משמש אתר תדמיתי לחוות הגידול ובנוסף גם משמש כחנות אינטרנטית לכלל המוצרים הנמכרים בחנות, כאשר המוצר המוביל הוא דג הדניס. איפיון ועיצוב האתר נעשה מתוך רצון לשמש פלטפורמה נוספת למכירת דגים.

איפון שיווקי ועיצוב אתר

האיפיון השיווקי של אתר המסחר לב-ים החל בהגדרת קווים מנחים אשר בהמשך שימשו כבסיס לעיצוב האתר:
חנות סחר: תחום מכירת הדגים באינטרנט הוא תחום בעייתי, מכיוון שמדובר במוצר מאוד רגיש להובלה, לא ניתן לחייב בסיום ההזמנה באתר (מכיוון שהמשקל הסופי מתקבל רק לאחר אריזת המוצר), נראות המוצר הבסיסי כמוצר מזון לא נעימה.
קהל היעד: כלל משקי הבית הנמצאים באיזור החלוקה והוא מוגבל בשל בעיות לוגיסטיקה.

הפתרונות העיצוביים והשיווקיים באתר:
ניראות המוצרים: הבחירה בצילומי המוצרים באתר כוללת גם הצעות הגשה, כך שמלבד הצילום ״הסטרילי״ של הדג, מופיעות גם תמונות של מנות הכוללת את הדג, כאשר המטרה היא לייצר גירוי למוצר בשלב בחירתו.
יצירת מועדון לקוחות: המנוע המרכזי למכירה עתידית באתר היא הלקוח החוזר. לצורך זאת פותח באתר מנגנון המאפשר ללקוח חוזר להירשם באתר ובכך לזכות בהנחה על מוצרים.
נגישות ופשטות תפעול: אחד הדגשים המרכזיים, היא בפשטות הזמנת המוצרים ובנגישות גבוהה לכל גולש. אחד הפתרונות לאפשר נגישות ומתוך רצון להגדיל את המכירות היא עגלת קניות קטנה, אשר מופיעה לכל אורך הזמנת המוצרים ומאפשרת בקלות הוספת מוצרים רבים ללא צורך בעמוד נפרד לעגלת קניות.
מבצעים: מכיוון שחנות הסחר משמשת כערוץ ישיר מחוות הגידול, המוצרים בלב ים מרקט, הינם זולים מהמחירים הממוצעים בישראל. לצורך הבלטת המוצרים במבצע קיים, באתר באנר הכולל את כלל המוצרים שהוגדרו במערכת הניהול כמבצע ובנוסף קיים עיצוב יחודי של הכפתור ״הזמן עכשיו״.