איפיון, עיצוב UI/UX ופיתוח צד משתמש עבור מחלקת הרווחה של עיריית ירושלים בשיתוף Ness AT. האפליקציה הינה אפליקציה לשימוש לקוח הקצה של שירותי הרווחה בעיריית ירושלים. האפליקציה נועדה לשמר על תקשורת ישירה בינן האזרח לבין העו״ס / מחלקת הרווחה וכו׳. דרך האפליקציה יוכל האזרח לקבל מידע על זכויותיו האישיות וכן על שירות לו הוא זכאי ולא מקבל. איפיון ועיצוב UI/UX נועדו לשרת את האזרח ולהנגיש את שירותי הרווחה. פיתוח האפליקציה הינה חלק אחד מתוך איפיון ועיצוב UI/UX של כלל מערכת הרווחה.
איפיון, UI/UX ופיתוח צד משתמש
קווים מנחים באיפיון האפליקציה:
1. מודעות לקהל הקצה, יצירת אפליקציה נוחה ופשוטה לשימוש.
2. לאפשר תקשורת ישירה בין העו״ס לאזרח.
3. הנגשת זכויות האזרח ואף אפשרות בחינה מצידו ע״י שימוש במחשבון זכאות.
4. שירות קל ופשוט ללקוח הקצה מתוך מענה לרמת שירות יותר גבוהה לאזרח.
עיצוב חווית משתמש (UX):
עיצוב חויית המשתמש במערכת, כלל תכנות תרשים הזרימה של הלקוח באפליקציה וכן דגש על התקשורת הישירה בין האזרח לעו״ס ומחלקות הרווחה.
עיצוב ממשק משתמש (UI):
לאפליקציה עוצבו כלל המסכים, ע״י שימוש נרחב באיקונים על מנת להקל על השימוש ברמת השפה וכן יצירת שפה ברורה ופשוטה למשתמש הקצה.