ד״ר לוינגר מדיקל, הינה רשת מקבוצת עיניים-דנאל. ברשת קיימים 4 מרכזים רפואיים הפזורים ברחבי הארץ ומספקים פתרונות רפואיים הן ברמת הייעוץ והן ברמת הפרוצדורות הרפואיות.
https://doctorlevingermedical.co.ilבתחילת תהליך איפיון האתר הוגדרו יעדי האתר, תוך שימוש בנתונים מאתרים מקבלים של הרשת לגבי הרגלי הגלישה של הלקוחות הפוטנציאלים.
קבלת לידים: מנוע הצמיחה המרכזי של הרשת היא קבלת לידים מהאתר ולכן הדגש העיקרי הוא נושא ובכל העמודים ניתן לקבוע תור לייעוץ בכל תחום כאשר קיים סינון של המרכזים הקרובים ע״פ התחום הרפואי.
דרכי מציאת האתר במנועי חיפוש: ההבנה כי הלקוח הפוטנציאלי מחפש מידע ע״פ הסדר הבא: בחירת הפרוצדורה אותה הוא רוצה/צריך לבצע, בחירת רופא מומחה שהוא מעוניין שיבצע את ההליך הרפואי ורק בסופו, המרכז הרפואי.
עמוד נחיתה: הלקוח הפוטנציאלי יגיע לאתר ישירות לעמוד הפרוצדורה ולא לעמוד הבית במרבית המקרים, מכיוון שהוא יחפש את הפתרון לבעיה הרפואית ולא את המרכז הרפואי. לפי זאת יש להתיחס לעמוד הפרוצדורה כעמוד נחיתה בפני עצמו שגם יכול לתפקד בקמפיינים עצמאיים.
התוכן הוא המלך: לאחר בדיקת אתרים מקבילים שקיימים ברשת וכו׳, הלקוח הפוטנציאלי מחפש מידע ברשת בנוגע להליך אותו הוא עתיד לבצע (ד״ר גוגל) לכן הושם דגש מיוחד לכתיבת התוכן בעמודי הפרוצדורות מתוך:
1. לקדם את העמוד דרך מנועי חיפוש.
2. לתת לגולש את מירב המידע על הפרוצדורה.
3. לחזק בפאן השיווקי את המקצועיות של הרשת.
מבנה קטגורי פשוט: על מנת ליצר פשטות בשימוש והבנה כי מרבית הגולשים יעברו דרך עמוד הפרוצדורות, לאחר מכן לעמוד הרופא הרלוונטי ובסופו של דבר על המרכז הרפואי. בכך נוצרה רמה מאוד פשוטה ונגישה של שימושיות.
הסדרים עם קופות החולים וחברות הביטוח: נוצרה קטגוריה יחודית לנושא על מנת להנגיש ללקוח את האפשרות למצות את הזכויות הרפואיות שלו במימון הטיפולים.