פז מטבחים הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית לעיצוב וייצור מטבחים. בתהליך איפיון ועיצוב האתר של החברה ניתן הדגש על מיתוג החברה כחברה מובילה בעיצוב ויצור מטבחים בישראל.
בתחילת תהליך איפיון האתר, נקבעו מספר דגשים עיקריים שהם יצרו את הבסיס לעיצוב אתר החברה.
בידול החברה: כלל בסיסי באיפיון האתר היה, יצירת בידול בעיצוב האתר מחברות המטבחים בישראל. חלק זה הוא חלק חשוב בתהליך, מכיוון שהמוצר שהחברה מוכרת הוא בראש ובראשונה מוצר עיצובי שהוא אחד המרכיבים העיקריים בתהליך עיצוב הבית.
שידרוג הויזואליות של החברה: הרצון לשדרג את השפה העיצובית של החברה ובכך לרמוז על רמת המוצר המוגמר.
חשיפת מוצרי החברה: לחברה יש מספר אבי טיפוס למטבחים, אשר הם הבסיס בתהליך עיצוב המטבח. בעיצוב אתר החברה הודגשו מגוון הסגנונות של המטבחים הקיימים ובנוסף מתקיים חיתוך רוחבי לכל תמונה ע״פ הגימורים והחומרים הקיימים במטבח. חיתוך זה של המטבחים מאשר את האושר הויזואלי שנוצר באתר וגם שם דגש על רמת החומרים מהם מורכבים המטבחים.
קבלת ליד מהאתר: אחת המטרות המרכזיות של האתר היא קבלת ליד. לכל אורך האתר קיים טופס המזמין את הלקוח הפוטנציאלי לקביעת פגישה ללא התחייבות עם מעצב/ת המטבחים של החברה. בטופס זה קיים אף שדה שמאפשר ללקוח להזמין ״תור״ לפגישה ביום ובשעה המתאימים לו. טופס הליד הינו אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב האתר לפז מטבחים.