חברת ליפסקי הוותיקה (הוקמה בשנות ה-60) היא חלק מקבוצת חמת. עיצוב אתר החברה נעשה מתוך רצון להנגיש את התחום בו עוסקת החברה, הנחשב לתחום 'אפור' ולייצר סביבה ידידותית ונעימה לגולש כמוטיב מרכזי בעיצוב האתר.<br />
www.lipski.co.ilחברת ליפסקי מייצרת ומשווקת מוצרים אשר ברובם נחשבים כתחום אפור. המטרה המרכזית שהוגדרה באיפון האתר היתה, להנגיש את מוצרי החברה וגם את המוצרים של החברה הנחשבים כאפורים, הפונים לקהל הלקוחות המקצועים, שיהיו יותר נגישים ומעוצבים. מטרה זו היתה הבסיס המרכזי בעיצוב אתר החברה.
הקווים המרכזיים באיפיון ועיצוב האתר
תפריט הניווט באתר: חלוקה לשתי רמות של קטגוריות מרכזיות באתר. קטגוריות מרכזיות הן מוצרי החברה. קטגוריות משניות, המידע המשני של האתר. החלוקה לשתי רמות של קטגוריות יצרה הבחנה של רמת המידע והנגישות שלו היא למעשה הבסיס בעיצוב האתר ועיצוב עץ הקטגוריות באתר.
מוצרי החברה: חברת ליפסקי משווקת שלושה סוגי מוצרים מרכזיים (אינסטלציה, סניטציה וראטן). הצורך בהבחנה ברורה בין המוצרים, גרם ליצירת שפה צבעונית יחודית לכל סוג מוצר. שפה זו נותנת את האופי היחודי בעיצוב אתר החברה.
נגישות המידע לגולש: כחלק מהצורך להנגיש את המידע באתר לגולש, פותח מנוע חיפוש ויזואלי באתר. מנוע חיפוש זה מציג בזמן החיפוש תוצאות ויזואליות ובכך מקל על הגולש בבחירה של המוצר, כל זאת עדיין בשלב ההקלדה של מילת החיפוש.