י. ד. עשוש הינה חברת תשתיות ובניה ישראלית בבעלות פרטית ומהמובילות בישראל. עיצוב אתר החברה נועד לתת במה לפרויקטים רבים ואיכותיים בישראל. הצרכים השיווקיים של החברה יצרו את הבסיס לעיצוב אתר החברה. פעילות החברה מתחלקת לשלושה תחומים עיקריים: תשתיות, בניה חוזית ויזמות.
www.ashush.co.ilבבסיס איפיון אתר חברת עשוש עמד הצורך להבליט את שלושת תחומי הפעילות של החברה: תשתיות, בניה חוזית ויזמות. הצורך בהבלטת תחומים אלה, בא לידי ביטוי בעיצוב האתר לכל אורכו ורוחבו. עיצוב עמוד הבית של האתר נחלק לשלושה איזורים:
חלק עליון: חלק בו מתקיימות תמונות מתחלפות, שהן מיצגות את הפרויקטים (כל תמונה מקושרת לפרויקט אותו היא מיצגת).
חלק מרכזי: בחלק זה קיים תקציר על החברה, כגון ״אודות החברה״, ״המשאב האנושי ונכסי החברה״, ״איתנות פיננסית״.
חלק תחתון: בחלק זה מוצגים פעילויות החברה, כאשר בכל פעילות מופיע תקציר על סוג הפעילות ותמונה של פרויקט מיצג.
הצורך במתן הסבר ויזואלי על פעילות החברה כחלק מעיצוב אתר החברה, הביא לפתרון של תפריט ויזואלי כאשר לכל אחת מהקטגוריות הראשיות של האתר יש תמונה מיצגת. התמונות שנבחרו בתהליך עיצוב האתר נועדו גם לשקף את הקטגוריה וגם לתת ביטוי ויזואלי מידי לפעילות של החברה ולסדר גודל של הפרויקטים בהן עוסקת החברה.
קטגורית ״פרויקטים נבחרים״ נועדה ליצר גלריה ויזואלית של פרויקטים, כאשר כל פרויקט מיוצג בתמונה.
קטגורית ״פרויקטים״ בה מוצגים כלל הפרויקטים של החברה, ע״ג ציר זמן. הצגת הפרויקטים ע״ג ציר הזמן, מדגישה את חוסנה של החברה לאורך השנים.
עמוד פרויקט הוא למעשה התחנה האחרונה שהגולש מגיע אליו. עיצוב אתר החברה מכוון את הגולש לעמוד זה. בעמוד הפרויקט קיים הסבר על הפרויקט, גלריית תמונות ומיקום הפרויקט על גבי מפה.
פיתוח מערכת ניהול התוכן לאתר קבוצת עשוש, מהווה פיתרון תומך בתהליך הסופי של עיצוב אתר הקבוצה, לכן פותחו כלים ייחודים שמאפשרים ניהול תוכן קל ויעיל, על מנת שיוכלו לעדכן באופן שוטף את פעילות החברה באופן חדשותי.
הצורך החשוב ביותר הוא לקדם פרויקט, לכן באיזור ניהול הפרויקט, מנהלים את כל ההיבטים של הפרויקט כפי שהוא בא לידי ביטוי בעיצוב האתר.
בחירת סוג הפרויקט: קיימת אפשרות לבחירה של סוג הפרויקט מתוך שלושת פעילויות החברה.
תאריך הפרויקט: בחירת תאריך הפרויקט על מנת למקם אותו באופן אוטומטי ע״ג ציר זמן.
לקוח מזמין: בחירת לקוח מתוך רשימת לקוחות, מאפשרת קישור דו-כיווני בין הפרויקטים לקטגורית לקוח.
גלרית תמונות: העלאת תמונות לפרויקט ללא צורך בהתאמת גודל התמונה.
מיקום הפרויקט: הכנסת מפת גוגל לתוך מערכת הניהול לצורך מיקום הפרויקט ע״ג המפה.