בית ההשקעות מיטב דש הינו בית ההשקעות השני בגודלו בישראל. מיטב דש חרטו על דגלם את השימוש המתקדם בדיגיטל. האתר מאפשר ללקוח פוטנציאלי לפתוח קרן פנסיה באופן ישיר בבית ההשקעות ללא צורך בגורם מתווך. בתהליך עיצוב אתר מיטב דש - פנסיה ישירה הושם דגש מיוחד על חווית המשתמש והאתר עוצב ע״פ התדמית השיווקית של החברה.
עיצוב אתר UI/UX
חווית המשתמש באתר הינה החלק המרכזי והחשוב שעמד בתהליך עיצוב האתר.
לצורך הפשטת חווית המשתמש נעשו מספר החלטות:
תוכן שיווקי - באתר יש מספר קטגוריות להבלטת היתרון בקרן הפנסיה לעומת המתחרים, כאשר בעמוד הבית היתרון המרכזי הוא דמי הניהול הנמוכים של הקרן.
טופס הצטרפות שלב ראשון - טופס ההצטרפות הינו טופס בשלב ראשון פשוט ביותר ודורש פרטים בסיסיים ביותר של שם משתמש ונייד. טופס זה קיים לכל אורך האתר ומהווה שלב ראשון ברישום ואין צורך לחוזר על הפרטים בהמשך.
טופס ההצטרפות - מילוי הטופס ע״י הגולש הוא שלב קריטי ביותר לכן לצורך זה, בכל שלב קיים - Tooltip המאפשר עזרה לגולש בזמן המילוי וכן אפשרות ליצירת קשר עם שירות לקוחות בצ׳אט, טלפון ומייל. הטופס בנוי משלושה שלבים, כאשר בסיום, הלקוח מקבל אישור על רישום לקרן הפנסיה (במידה ולא קיימות החרגות).