עוז קרמיקה הינה חברה המתמחה בפתרונות של home style לשוק הפרטי והמוסדי. מרכז הפעילות של החברה סביב ירושלים. עיצוב אתר החברה נעשה בד בבד עם מיתוג החברה כאחת החברות המובילות בתחום. מיתוג החברה היווה את הבסיס לעיצוב אתר החברה.
בתחילת תהליך איפיון האתר היה ברור שקיים צורך לחזק את החברה כחברה מובילה בתחום ה- home style באיזור ירושלים. על מנת לחזק את מעמד החברה היה צורך בהגדרת קהל היעד של האתר ויש החברה.
קהל היעד של החברה התחלק ל-2
לקוחות פרטים: הם הלקוחות שברובם משפצים את ביתם וחלק בתהליך בניה.
אדריכלים ומעצבים: הם למעשה הלקוח העיקרי של החברה מכיוון שהם הלקוח החוזר והם מהווים חוליה מקשרת בין הלקוח הסופי ועוז קרמיקה.
לאחר ההגדה של קהל היעד נתנו הדגשים שיווקים ויתרונות שיש לחברה מול המתחרים.
שירות הדמיה: חברה עוז קרמיקה מספקת שירות יחודי ללקוחותיה והוא מתן הדמיה ללא תשלום. על מנת להדגיש שירות זה קיים טופס בכל האתר לקבלת שירות זה. שירות יחודי זה הווה מרכז בעיצוב האתר.
מגוון רחב של מוצרים: בסניפים של החברה ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים שלמעשה מספקים פתרון כולל לעיצוב הבית. בעיצוב האתר ניתן דגש על המגוון של המוצרים.
יצירת ליד: המטרה המרכזית של האתר היא קבלת ליד וליצר ללקוח את הסיבה לביקור בסניף החברה. כחלק מהצורך זה נוצר בעיצוב האתר טופס לקביעת פגישה עם יועץ עיצוב.
מיתוג החברה: כל התמונות שנבחרו בתהליך עיצוב אתר החברה הינן תמונות אווירה של חברה בחירה זו מאפשרת לחזק את מיתוג החברה ללא הצורך התמידי והמחייב של המוצרים שבאתר קיימים בסניפי החברה.