האתר מיועד לצפייה אנכית.
אנא סובב את הטלפון.
סטודיו לעיצוב משה ליברמן
תובל 22, רמת גן
ליצירת קשר ב - whatsapp
טל': 03-6122061
דוא"ל': info@design-studio .co.il

פנסטרה חלונותUI UX, איפיון עיצוב ופיתוח אתר

הדמיה של עמוד פרויקטים בעיצוב את לחברת פרפקט

חברת פרפקט הינה אחת החברות המובילות בתחום מוצרי ה- home styling לחלונות ודלתות בישראל. עיצוב אתר החברה הבליט אותה, דרך שיתוף הפעולה עם האדריכלים והמעצבים שעיצבו את הפרויקטים.

www.perfect-wd.com
אפיון שיווקי ועיצוב אתר

תהליך איפון ועיצוב האתר החל בתהליך של הגדרת הצרכים השיווקים של הלקוח. תהליך זה היווה את הבסיס לעיצוב אתר החברה. באיפיון האתר עלו מספר הדגשים והם:
יצירת בידול: בתחום בו עוסקת החברה, קיימים מספר מתחרים בולטים. בעיצוב אתר החברה היה צורך בהדגשת הבידול שלהם ובו זמנית לתת מקום לרמת הפרויקטים בהם החברה שותפה.
קהל יעד: קהל היעד של הלקוח הם ברובם בוני בתים פרטים, שנעזרים באדריכלים מהשורה הראשונה.
אדריכלים ומעצבים: האדריכלים ומעצבים, הם למעשה מתווכים בין הלקוח הסופי ובין פרפקט, לכן חשיבותם באתר רבה. 

בתהליך עיצוב אתר החברה הודגשו המאפיינים השיווקיים במספר מאפיינים:
שימוש בוידאו: בעמוד הבית מופיע וידאו של פרויקט על כל המסך, ללא תפריט ניווט באתר. לחיצה ע״ג הוידאו נכנס הגולד לעמוד פרויקטים, שהוא למעשה העמוד החשוב מבחינת החברה. בחירה זו בתהליך עיצוב אתר החברה יצרה גם בידול בינה ובין חברות אחרות בתחום וגם יוצרת גירוי של הגולש להמשיך מעבר לעמוד הבית. צילומי הוידאו באתר נעשו בעזרת רחפן על מנת לתת תמונה כוללת למראה הפרויקט.
״התוכן הוא המלך״: הפרויקטים באתר כתובים כמאמרי תוכן לכל דבר, כאשר במאמר מופיעה תפיסת העולם של האדריכל או המעצב, הכיוונים העיצובים שהנחו אותו בפרויקט וכיצד חברת פרפקט סיפקה את הפתרונות. בחירה עיצובית שיווקית זו בעיצוב האתר, מדגישה מספר נושאים באסטרטגיה השיווקית של האתר. קידום אורגני במנועי חיפוש, מתן במה של כבוד לאדריכל ואפשרות להתעמק בתוכן ללקוח הפוטנציאלי.
ויזואליות האתר: החלק הויזואלי הוא מאוד חשוב באתר. לצורך כך נבחרו התמונות בקפידה כשהן מצולמות ע״י טובי צלמי הארכיטקטורה בישראל. בעיצוב האתר קיים דגש על הצד הויזואלי כחלק מהתפיסה העיצובית של החברה.