Overlap הינו מוצר הנותן פיתרון יחודי לדלת כניסה למוסכים בבתים פרטים לרוב, המוצר פונה לאוכלוסיה בעלת רקע סוציואקונומי גבוה, ומטפל בתחום מוזנח בנראות דלת המוסך, בבית פרטי. עיצוב האתר הינו למוצר בודד, כאשר האתגר היה לעצב אתר שלם סביב מוצר אחד שלא יראה דל, ושידגיש את יתרונות המוצר. השפה העיצובית של החברה היווה את הבסיס לעיצוב האתר.
www.overlap.co.ilבתחילת תהליך איפיון האתר ע״פ הצרכים השיווקיים, עלה הצורך למתג את Overlap כמוצר הנותן פיתרון לדלת המוסך גם מהפאן העיצובי וגם מהפאן התיפעולי. המוצר הינו בראש ובראשונה מוצר מתחום ה- home-styling, לכן ניתן דגש על עיצוב האתר ויצירת מיתוג גבוה, שמשקף את רמת המוצר ואת מחירו.
המבנה הקטגורי באתר אופיין ע״י תרשים זרימה ועץ קטגוריות ע״פ ההדגשים הבאים:
1. עיצוב המוצר - בעמוד תוכן זה הוצגו אפשרויות עיצוב אין סופיות של המוצר.
2. הגדלת חלל המוסך - הצגת הפתרונות נעשה ע״י שימוש בשרטוטים והשוואה לדגם הנפוץ.
3. הטכנולוגיה - בחירה בקטגוריה זו נועדה להדגיש את המוצר כמוצר מתקדם ולהפוך אותו לגאדג׳ט.
עיצוב האתר בתהליך עיצוב האתר עלה צורך ליצור בידול של המוצר מהמוצרים הקיימים בשוק והדגשת היתרונות היחודיים של המוצר בעמוד הבית, ע״י שימוש בתמונות וכותרות בולטות, כך שמיידית הגולש בעמוד הבית מקבל את התשובה ליתרונות המוצר ובידולו בתחום.