סטיו אדריכלים, הינו משרד אדריכלים ותיק, בבעלות האדריכלים איתי שמוטר ויפתח יששכרוב. מלבד היותם אדריכלים, הינם אנשי אקדמיה ומרצים בכירים. עיצוב אתר המשרד נעשה מתוך רצון לתת במה לעשיה הרחבה והענפה של המשרד לאורך השנים.
www.stavarc.co.ilבתהליך האיפיון השיווקי הוגדרו מספר דגשים אשר היוו בהמשך את הבסיס לעיצוב אתר המשרד.
הגדרת קהל היעד: שלב ההגדרה של קהל היעד הינו אחד השלבים החשובים ביותר באיפיון האתר. במקרה של סטיו אדריכלים מדובר מצד אחד ביזמים/קבלים ומצד שני בעלי תפקדים במוסדות ציבור כגון עיריות, אוניברסיטאות וכו׳. בכניסה לאתר הודגש המפגש הראשוני של הגולש עם המשרד בעמוד הבית והצורך במתן גירוי ויזואלי לגולש תוך רמיזה על מגוון השירות אותם מספק המשרד.
לקוחות: לאורך שנות הפעילות הרבות של המשרד, נעשו פרויקטים לחברות מובילות בישראל. בתהליך איפיון האתר ולאחר מזה בעיצוב אתר המשרד, עלה הצורך בהדגשת לקוחות המשרד. קטגוריה זו הינה קטגוריה חשובה ומובילה באתר ולכן כל הלקוחות מוצגים באתר ע״י לוגו החברה, כאשר קיים קישור לעמודי הפרויקטים אותם יצר המשרד עבור אותו לקוח.
סיפורו של פרויקט (Case Study): כחלק מהרצון להציג את הרציונאל העומד מאחורי הפרויקטים של המשרד, נבחרו 3 פרויקטים מובילים, שבהם ניתן הסבר מפורט על התהליך בעיצובם. כל פרויקטים מחולק לשלוש אבני דרך (דרישות הלקוח, סקיצות, ותוצאה סופית). השלב האחרון מוביל לעמוד הפרויקט מתוך קטגורית הפרויקטים הנבחרים.
פרויקטים: כלל הפרויקטים של המשרד מחולקים ע״פ פרויקטים נבחרים (כאשר בפרויקט נבחר, מוצגות תמונות ומידע נוסף לכל הפרויקט). הפרויקטים שנעשו ע״י המשרד מופיעים ברשימת הפרויקטים אבל לא מופיעים כפרויקט נבחר. הצורך השיווקי בקטגורית פרויקטים, היה להדגיש את העשיה הרחבה של המשרד לאורך השנים ולכן כל פרויקט מיוצג ע״י שם הפרויקט, הלקוח של הפרויקט והשנה בא נעשה.