האתר מיועד לצפייה אנכית.
אנא סובב את הטלפון.
סטודיו לעיצוב משה ליברמן
תובל 22, רמת גן
ליצירת קשר ב - whatsapp
טל': 03-6122061
דוא"ל': info@design-studio .co.il

משומשוUI UX, איפיון עיצוב ופיתוח אתר

משומשו - תמונה ראשית

משומשו, הוא המותג הישראלי מוביל בשוק תחליפי המוצרים מן החי. מוצרי החברה הינם ללא חומרים אלרגניים וללא גלוטן. מוצרי החברה הינם טבעוניים. האתר נועד להציג את מוצרי החברה וכן איכן ניתן לרכוש אותם.

https://mashumashu.co.il
איפיון אתר וUI/UX

ההגדרות שהוגדרו בתחילת איפיון האתר:

  • לחזק את המותג כמותג מוביל בתחום ולחזק כל מוצר בפני עצמו בשוק התחליפים
  • לחזק את הקשר לקהלי היעד של המוצר – לקוחות פרטים 
  • צמחונים
  • רגישות ללקטוז
  • מוצרי פרווה
     

הדגשים השיווקיים שהוגדרו לאתר:
הצורך להגדיר דגשים אלו, נועד למציאת פתרונות ברמת העיצוב האתר 

  • לתת בולטות למתכונים - לצורך קידום אורגני של האתר ופניה של לקוחות שיגיעו מחיפוש מתכון במנוע חיפוש
  • לנכס את את תחום הקולינריה והבריאות למותג - על מנת לקבל חותמת איכות מטובי הבשלנים והשפים בישראל
  • לקשר בין מתכונים > למוצרים > לרכישת מוצרים
  • דגש על יצירת מתכונים חדשים תוך מתן דגש על כותרת המתכון ע״פ מילות החיפוש כגון: ״לזניה תרד – טבעונית״, ״בלינצ׳ס – ללא גלוטן״ וכו׳
  • לייצר רשימת דיוור על מנת לדווח ללקוחות על מוצרים חדשים, מתכונים חדשים וכו׳ - כל זאת על מנת ליצר דטא בייס של לקוחות לדיוור עתידי
  • לכוון את הגולשים לרכישה - על מנת לאפשר ללקוחות לדעת היכן ניתן לרכוש את המוצרים
  • לאפשר להציג את הרכיבים בקלות לגולשים וליצר עמוד תוכן לכל מוצר - הצגת הרכיבים של המוצרים הינה שיקול מרכזי ברכישת המוצר לקהל היעד הרלוונטי
  • שימוש בצילומי מזון אטרקטיביים