האתר מיועד לצפייה אנכית.
אנא סובב את הטלפון.
סטודיו לעיצוב משה ליברמן
תובל 22, רמת גן
ליצירת קשר ב - whatsapp
טל': 03-6122061
דוא"ל': info@design-studio .co.il

מרום - מערכת רווחה
עיריית ירושלים - Ness AT
איפיון, UI UX ופיתוח צד משתמש

מרום - מערכת רווחה<br> עיריית ירושלים - Ness AT - תמונה ראשית

ירושלים אחת הערים המעניינות והמורכבות בעולם. הרכב האוכלוסיה מורכב ומגוון בשל ריבוי תרבויות, דתות וכו׳. מכאן הופכת העיר למורכבת במיוחד. הפרויקט מורכב מאיפיון, עיצוב UI/UX ופיתוח צד משתמש עבור מחלקת הרווחה של עיריית ירושלים בשיתוף Ness AT. המערכת נועדה לתת מענה לתהליכים המורכבים של עובדי הרווחה מול הטיפול המתמיד בלקוחות הרווחה בירושלים.

איפיון, UI/UX ופיתוח צד משתמש

תהליך איפיון המערכת ועיצוב צד המשתמש במערכת מרום, הינו מורכב במיוחד, מכיוון שמערכת מרום צריכה לתת מענה למגוון הלקוחות היחודי שקיים בירושלים וכן לאפשר גישה נוחה למשתמש בטיפול לקוחות הרווחה.
מערכת שמעמידה את התושב המרכז - בתחילת התהליך הודגש הצורך לראות את לקוחות הרווחה של העיר, במבט מלא של 360 מעלות על מנת לראות את כלל הקשרים המשפחתיים שלו, ההיסטוריה שלו וכן לתת את המענה לנזקקות שלו.
המערכת נועדה לעזור לעו״ס - אחד האתגרים המרכזים שנפתרו במערכת היא שיתוף המידע בין כל עובדי הרווחה ולייצר את הכוח של חוכמת ההמונים. משמע, שכל משתמש במערכת יוכל לקבל את כלל התוכניות והמידע הרלוונטי ע״פ צרכי הנזקקות הספציפיים לאותו תושב ואת מידת יעילותם עבור אותו תושב.
חשיבות מרכזית לכל לקוח רווחה ״שלא יפול בין הכיסאות״ - מערכת מרום מרימה ״דגלים אדומים״ לצוות הרווחה כגון: לקוחות שלא מטופלים או שלא נוצר קשר עימם במשך זמן מוגדר, המערכת מודיעה למטפל ליצור קשר עם התושב במידיי.
יכולות ניתוח וראיה רחבה - מערכת מרום מאפשרת ראיה רחבה של המשתמשים במערכת על מנת לבחון את יעילות התוכניות, רמת הטיפול בתושב וכן חלוקה תקציבית.
קשר עם הלקוח - מערכת מרום מציפה את הקשר עם לקוח הרווחה ומאפשרת מעקב מתמיד של רמת ההתקשרות מול לקוח הרווחה וכן כלל הגורמים המטפלים בתושב כגון: אנשי קשר, אפוטרופוס, צוות הוראה וכו׳.