
פיאט 500 הוא רכב של מסורת ארוכת שנים ולאחרונה החלו לייצר רכבים חשמליים. במסגרת תהליך השיווק, חברת סמלת המיצגת את פיאט בישראל, העלתה מיניסייט המבוסס על האתר העולמי. במסגרת עבודת הסטודיו, שיפרנו את חווית המשתמש ביחס לאתר העולמי, על מנת שתהייה יותר נוחה למשתמש ויותר זמינה לרכישת הרכב דרך האתר. שיפור חווית המשתמש נעשתה מתוך דגש על שימוש בטלפון נייד.
https://campaign.fiat.co.il/500electric/UX - שיפור חווית משתמש
לאחר תהליך ״גיור״ אתר פיאט העולמי, נתגלו חוסרים בחוויית המשתמש ושימושיות לוקה בחסר. לאחר תהליך של ניתוח הצרכים השיווקיים של חברת סמלת, הוגדרו צרכים אלו ושופרה בצורה משמעותית חווית המשתמש ביחס לאתר העולמי.
מכירת רכבים דרך האתר: בתהליך שיפור חוויית המשתמש, הודגשה האפשרות להזמנת רכב דרך האתר לכל אורך האתר.
בחירת הדגם, גימור וצבע: באתר העולמי האפשרות של בחירת הדגם, צבע וגימור לא היתה נגישה מספיק למשתמש/ת, ולכן תהליך זה עובד מחדש ועודכן ומעתה נותן למשתמש/ת תחושה של משחק.
חוויית השימוש באתר: שופרה חוויית השימוש באתר, מתוך הבנה שהאתר צריך לשקף את רוח המוצר ולתת אווירה קלילה וכייפית למשתמשים.






