ויגרדן, הינה חברה המייצרת תחליפים למוצרים שמקורם מין החי למוצרם צמחוניים, ללא חומרים אלרגניים וללא גלוטן. החברה הינה חברת האם של המותג בשוק הישראלי ״משומשו״. אתר החברה נועד לשקף את מגוון המוצרים ואת האיכות שלהם. בנוסף, הפניה היא גם לשוק המוסדי הבינלאומי. בין השירותים שניתנו לחברה מלבד עיצוב ופיתוח האתר, עודכן לוגו החברה.
https://vgardenfoods.comבתחילת תהליך איפיון האתר הוגדרו יעדי האתר, תוך צפיה וניתוח אתרים של חברות מתחרות וכן בדיקת נתונים של אתרים הקיימים למותג. כמו כן הוגדרו הלקוחות של האתר, הציפיות ומה מבחינת לקוח היעד של האתר.
קהל היעד: הקהל היעד של האתר הינם הלקוחות המוסדים (חברות, מסעדות ורשתות ממכר גדולות, מלונות וכו׳). הושם דגש בנראות של האתר ובלקוחות הקיימים של החברה הן בעמוד הבית (לפני גלילה) והן בעמוד לקוחות.
הבלטת היתרון של מוצרי החברה: היתרון הבולט של החברה בתחום ה״פודטק״, שהיא חברה יצרנית המשווקת את מוצריה כיום ובהפעלת מפעל יצרני. כמו כן בעמוד הבית צומצמו היתרוונות של מוצרי החברה ל-3 נקודות עיקריות: 100% טבעוני, ללא גלוטן וללא אלרגניים.
מגוון מוצרי החברה: לצרוך הבלטת מוצרי החברה חולקו המוצרים לקטגוריות של תחליפים ולכל מוצר מופיע צילום שלו וכן מפרט מדויק של הרכיבים בתוספת של מגוון צילומים של שימושים יומיומיים במוצרי החברה.