
בפרויקט עיצוב האתר החדש של קבוצת חמת – מהקבוצות הגדולות והמובילות בישראל בתחום עיצוב הבית ומוצרי גמר לבנייה – הובלתי את תהליך האפיון, ה-UI וה-UX של האתר כולו. המטרה הייתה לייצר אתר תדמית מעוצב, עדכני ואפקטיבי, שמשקף את ערכי המותג – חדשנות, איכות, שירות ועיצוב – בצורה מדויקת. בבעלות הקבוצה נמצאות חלק מהחברות המובילות בישראל בתחום העיצוב לבית: חזי בנק, מטבחי זיו, אלוני, לפסקי ועוד.
https://hamat-group.co.ilפיון חוויית משתמש (UX) ועיצוב ממשק (UI) לאתר חמת
בתהליך האפיון הושם דגש על הבנת קהלי היעד השונים של הקבוצה – לקוחות פרטיים, אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים ומוסדות – והגדרה של מבנה אתר ברור, נגיש ומותאם לחיפוש והשראה. הוגדרה היררכיה תוכנית שמאפשרת ניווט קל בין קטגוריות מוצרים, אולמות תצוגה, מידע טכני, השראות ותוכן מערכתי.
בשלב ה-UX בניתי חוויית משתמש נוחה ומותאמת למובייל, במקביל לחוויית דסקטופ עשירה. עיצוב ה-UI כלל שפה ויזואלית מודרנית ומדויקת – תוך שימוש בצבעים נקיים, טיפוגרפיה עכשווית, ותצוגות מוצרים שמדגישות עיצוב ופונקציונליות כאחד.
בזכות תהליך מעמיק של אפיון, עיצוב וחשיבה על חוויית המשתמש, נוצר אתר שמעביר את עוצמת המותג גם בזירה הדיגיטלית – ומהווה דוגמה מצוינת ל-UI/UX לחברות נדל"ן, עיצוב הבית ותשתיות גמר.


